HÅR,HUD OG NEGLER

Reklame | TOPFORMULA

jeg fortsetter hjemmefordypning prosjektet av kjøps produkter  og naturlig, jeg tenker som så..

om det står på pakkningen jeg skal ta for eksempel 1 stk pr dag, øker jeg alltid til 2 om jeg vil se resultater jeg drikker f,eks ikke en shake med proteinpulver til dagen om jeg trener , jeg drikker to til forkjellige tidpungt for og øke mest mulig, jeg er av den typen at jeg ikke liker at ting tar for lang tid og har funnet ut at det fungerer for meg

hvorfor vet jeg ikke, men det fungerer

med andre ord vil jeg selvom jeg lager hjemmelaget hårkur av ingefær og olje * oppskrift finner du HER

kombinere den med produkter som det HER for og få næring både utenfra og innenfra

pass på at det ikke er ubrukelige høye priser og at innholdet stemmer

Squat challengen går forresten veldig bra og jeg drikker en del proteinshaker

pulveret får du tak i fra samme nettbutikken som jeg hander vitaminene mine fra, denne gangen blir med vanilje smak og du finner den HER 

 

jeg var alltid aktiv som barn , og ble sjekket for ADHD da jeg var tre år gammel, legen fant ut at det var for tidlig og si da, om jeg hadde diagnosen

etter noen år møtte jeg en mann som fortalte meg det at jeg burde styre unna legen og diagnosen, hvis jeg følte jeg klarte og håndtere det selv, og det gjorde jeg virkelig,det gjør meg ingenting at jeg er aktiv som person,mannen sa videre at du kan få til det samme som en annen og anda litt til om du bruker energien din riktig.

det stemmer

med riktig kosthold, trening og meditasjon som jeg begynnte med i 2013 ser jeg ingen grunn til og skulle ta medisiner for og * whateverdegjør * jeg vil ikke ha det og jeg vil holde kroppen min fri for legemidler, mest mulig.

husk c vitaminer og tran for god helse nå som de fleste av oss vil beskyttes mot viruset som herjer i verden

personlig er jeg ikke redd for og bli smittet, men jeg tar mine forhåndsregler

 

denne månedens tema er Naturlig vs fremstilt , takk til dere som leser og følger bloggen min

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg