TRAUMER

TRAUMER

Fare for og dette i bakken. Få noe over seg og en ting til Som jeg ikke husker ikke akuratt nå
er det en baby blir født med av redsel.
alt annet er tillært i løpet av livet..
Og kalles faktisk Traumer, om det er små eller store episoder som gjør at du har blitt redd, eller velger og gjøre annerledes neste gang du skal gjøre noe.
kaller vi dette for en traume.
Da når alt så og si er pålagt oss eller selvlært iløpet av livet, som har gjort oss til den en er, er det heller ikke noe problem 8g forandre på oss selv, ettersom en traume kan du bli kvitt, med litt trening.
Les :
ALENE håndterer jeg traumatiske hendelser
Jeg ble mamma for 9 mnd siden nå og har tenkt masse på dette og ønsker selvsagt og skåne jenta mi best mulig, og forme etter best evne i dagens samfunn..
Håper dette kom til nytte for noen av dere 🙂
Om du vil sjekke ut resten av bloggen finner du den HER
Jeg skriver mer om hvordan jeg har håndtert utfordringer og vil mer enn gjerne dele med dere ☺️

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg