TRENING , ENKELT MEN EFFEKTIVT

Sommeren er snart her og jeg prøver og gjøre meg klar, oppi alt med og være alenemor og at kroppen kansje ikke er helt der den var tidligere ..

målet mitt er og føle meg vell i egen kropp og ikke være redd for og gå lett kledd i sommer  ( bikini eller kjole )

derfor gjør jeg enkle øvelser hver dag, gjerne når c har en lur i løpet av dagen eller etter hun er i seng for kvelden .

det jeg gjør er :

12×3 squats

squats er den øvelsen som trener best HELE kroppen ved hjelp av kun en øvelse og jeg som HATER og ta mage øvelser kjenner meg fornøyd, selv med magen etter disse repitisjonene er gjort

øvre del av rygg som vist på bilde

3×12  på hver arm, denne gjør jeg for holdningen sin skyld og føler jeg bærer kroppen min bedre etter trening

 

 

 

Jeg elsker shakes og bytter ut et måltid med en av disse .. for og bestille pulver trykk HER

se også tidligere innleg om morgenrutiner og hvordan jeg renser kroppen fra morgen av her  MORGEN RUTINER 

 

#stayhealthy #dailyroutine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg